Miért van szükség a branding fotózásra?
Azért, hogy kapcsolódj a közönségeddel, hogy megmutasd a személyiséged, és kitűnj a versenytársaid közül. Ez több, mint egy portréfotózás.
Személyes márkaképeid segítenek vizuálisan bemutatni a kreatív folyamatodat és növelik a követőid elköteleződését irántad.

Ha egy branding fotózáson gondolkodsz, kezd a felkészülést néhány fontos kérdés megválaszolásával:

  1. Mik az üzleti céljaim, és hogyan segítenek a fotók elérni ezeket?

  2. Kik az ügyfeleim, és milyen benyomást szeretnék kelteni?

  3. Milyen értéket képvisel a személyes márkám?

  4. Minek akarom láttatni magam a piacon?

  5. Az imázsom inkább lifestyle vagy formális stílusú legyen?

  6. Milyen történetet akarok elmesélni magamról?

  7. Mitől vagyok más?

Időpontot fotózáshoz foglalhatsz az alábbi oldalon:

A képeken Dominika Trawka látható.
Dominika számos lengyel luxusmárka stratégája és marketingese, valamint a „Marketing Premium” című bestseller könyv szerzője.
https://marketingpremium.pl